Fisios – El teu centre de confiança de fisioteràpia i osteopatia

   +34932601635
  fisios@fisios.net
  C/Rodés, 31, L'Hospitalet de Llobregat

Servei Privat per Mútua

Servei Privat per Mútua

Algunes mútues privades realitzen serveis de salut privats (fora de cobertura de l’asseguradora) dirigits a assegurats i no assegurats de la companyia a preu pactat entre les 2 parts.

Mútua de reemborsament

Pots acudir a FISIOS i fer servir la teva assegurança de reemborsament de la mútua per realitzar algun tractament que no estigui concertat a la teva guia mèdica.

També pots fer servir alguna assegurança on tinguis contractat aquest tipus de servei on et retornaran per part de l’asseguradora un tant per cent o el total de la factura.

Pide tu Cita

Envíanos un mensaje para obtener toda la información necesaria para tu visita.

FISIOS CENTRO DE FISIOTERAPIA, S.L.P. como responsable del tratamiento tratará tus datos con la finalidad de dar respuesta a tu consulta o petición. Puedes acceder, rectificar y suprimir tus datos, así como ejercer otros derechos consultando la información adicional y detallada sobre protección de datos en nuestra Política de Privacidad
He leído y acepto las condiciones contenidas en la política de privacidad sobre el tratamiento de mis datos para gestionar mi consulta o petición.

Nos gustaría que nos prestaras tu consentimiento para:
Enviarte información comercial sobre los productos, servicios, novedades de FISIOS CENTRO DE FISIOTERAPIA, S.L.P.